tisdag 18 september 2012

I'm back!


Idag var jag tillbaka på kontoret. Förra veckan var det Photoshop-kurs och Italien resa. Igår och idag var jag i Karlskrona för möte och studiebesök. Det känns skönt att vara tillbaka vid mitt skrivbord. På tal om mitt skrivbord behöver jag nog snart göra det lite personligt. Denna veckan ska jag bland annat sätta ihop en presentation om tankar och idéer kring belysningen i Karlskrona projektet. Spännande va?

Italien var underbart. Dock hade vi otur med inställt flyg och lite oväder, men det löste sig och blev riktigt bra till slut. Magmusklerna och kinderna fick samarbeta för att ta sig igenom alla skratt.

Igår var en riktigt lyxig kväll då hela familjen sammanstrålade hemma hos mamma och pappa. Det är alltid lika jobbigt att åka därifrån och veta att det finns ledsna ögon. Men vi ses snart igen! Jag lovar!

När jag sa hejdå till mamma och pappa sa de "Vi ses nästa vecka!" Vänta lite, inte ska vi väl flytta nästa vecka? Jag börjar kolla i kalendern och upptäcker att det faktiskt är sant. Paniken börjar smyga sig på. Jag har förträngt flyttlådor och allt vad de innebär. Som tur är kommer svärmor, mamma, pappa och moster upp för att hjälpa till att packa och flyttstäda. Nu ska jag bege mig ut till huset för att se vad som har hänt under tiden jag varit borta! Auf Wiedersehen!

Inga kommentarer: