tisdag 8 maj 2012

Sociala gener


Tanken var att sitta heeela dagen och kvällen igår och skriva, men så tar mina sociala gener över. Precis som i lördags då kvällen spenderades hos M och J i Midsommarkransen. Igår var det dags igen, då bjöd vi in oss på hockeykväll till våra vänner söder om stan. Men ack vilka trevliga kvällar!

Nu har jag varit på en långpromenad längst Årstaviken med fina AR för att slutligen nå en lunch på Bagel Street Café. Ingen återvändo, det finns 11,5 timme kvar på dygnet och nu ska jag banne mig skriva klart!  

2 kommentarer:

Vem är Dyrafina? sa...

Vad jobbigt val....
Klart att du ska umgås...!
Skriva kan du ju göra...?
Ja, du hinner nog...ska du se!
Dyrafina

Ljusa reflektioner sa...

Nu gick det att kommentera. Vad kul! Ja, jag ska försöka få till första utkastet idag. Det hinner jag nog! Hoppas allt är bra i södra Sverige!