söndag 20 maj 2012

Kontrastrik helg!



Jag gillar verkligen lördagar. Igår började den med en morgonpromenad runt sju snåret, Södermalm sov, solen sken och fåglarna kvittrade. Med en frukost från Saltå Kvarn satt jag redo vid min dator, redo för att skriva, skriva och skriva. Efter en produktiv morgon slog klockan 11 och vi mötte upp K och A vid Fotografiska. Trevligt nog hade de en kock som stod och grillade utanför så vi passade även på att ta en lunch i solen.
Kvällen spenderades med goda drinkar tillsammans med vänner. Vi är de där som aldrig har vett att gå hem - vilket resulterade i att vi ankom till Söder runt lunchtid idag. Vilken kväll!





Idag har solen skinit som aldrig förr och vi har legat på en filt i Vitabergsparken. Jag passade på att ta med mig mina oljefärger. Tanken var att göra en tavla, om det inte vore för att L målade dit en rosa kaffekopp. Aja, jag får kladda vidare en annan dag. Med grillat kött i min mage kryper jag upp hos min karl i soffan. Stort tack till alla som har förgyllt min helg!

Inga kommentarer: