måndag 16 april 2012

Whiskeykväll!

En del av helgens secondhandfynd!

Helgen har varit en fixarhelg. Alla de små detaljerna med lägenheten som aldrig blivit färdiga är nu efter två år färdiga. Lördagskvällen spenderades på kontoret så när söndagskvällen började närma sig kände jag att helgen bara passerat förbi. Vi tog tag i det och bokade in en Whiskeykväll hos våra vänner C och M. Vilken söndagskväll det blev, hur trevlig som helst! Älskar spontanitet!
Måste tillägga att när jag i all hast skulle till mataffären i lördags sprang jag förbi en Second hand butik och kunde inte motstå en mässingsljusstake som var i skyltfönstret. På väg till kassan hittade jag även de små älsklingarna som är på bilden. Det var kärlek vid första ögonkastet och alla fick följa med mig hem! Nöjd!

Inga kommentarer: